Monday, November 8, 2010

{simbol wanita kepada lelaki}

salam..huhu..distress da aku nih.separuh je yang kua ilmu aku arini.adehhh~~

aku nak share ngan korang hasil survey aku.hehe..
"apa simbol wanita kepada lelaki..pada pendapat saya jawapan ini akan berbeza mengikut individu lelaki itu. sejauh manakah kesyukurannya pada Illahi dengan anugerah nikmat wanita dan penghargaannye terhadap golongan wanita. pada saya, saya anggap wanita itu adalah sebelah sayap yang akan membolehkan sebelah sayap lagi berfungsi..seumpama seekor burung merpati sebagai lambang kebahagiaan, ketenangan. mempunyai 2 sayap yang saling memerlukan..dari semua aspek mengikut kedudukan wanita itu, sebagai ibu,isteri,anak,kakak, adik dll..dan adalah kesalahan besar bagi lelaki apabila hanya menganggap wanita itu hanya sebagai simbol seks dan untuk kepuasan semata"


"wanita memerlukan keyakinan dalam dirinya terhadap kebolehan, kejujuran lelaki untuk membimbingnya dan melindunginya.supaya wanita itu rasa selamat dan berada dalam kasih sayang..dan lelaki mengharapkan kesetiaan,keikhlasan daripada wanita dan perlu meyakinkan wanita dengan jujur bahawa dialah yang layak untuk menjaga dan membimbing kaum wanita dengan baik."


p/s--->bestnye kalo orang yang kite sayang boleh cakap camni.cair siot gua..huhu..


~$m0gE dl!mp@h! r@hm@t ALLAH $ent!@$@~

No comments:

Post a Comment