Tuesday, November 2, 2010

kalau banjir macam mane?

salam..

sekarang kat ump musim tengkujuh.khas untuk ump pekan sahaja.aku rase da macam duduk oversea, sejuk memanjang je.nasib baik tajde snow je.hujan tak yah cakap la..arini sepetang hujan da macam nak banjir.haha..

kat kedah banjir dah.kat sini,Alhamdulillah selamat lagi.kalo banjir betol2 macam mane?aduh..jangan la harap2nye..aku mau pulang ke kampung untuk sambut raye haji.sedih2..


ni dari pandangan bilik aku..ni la jalan yang kiteorang gune g kelas
tiap2 hari.air da naik kat sini sebab kawasan bertakung.


langit putih tandenye hujan akan turun tanpe berhenti sepanjang hari mak aku yang kate.
pastu aku kate kat korang.heee..


ni langit mendung namenye..sebarang pancaran kilat@petir@guruh tidak dapat dirakam.
sekian.


jalan yang same..


ni pon.jalan sebelah die sikit.


betulla kate2 orang dulu..kusangka panas sampai ke petang,rypa2nya hujan ditengahari.memang betol pon.pagi tadi aku kua g fak cerah je.petang hujan dah.takpe2 hujan itu rahmat, 'air itu berkat'.haha..


p/s--->orang tido,aku wat keje2 nih.kan lagi bagus aku tido same cam dorang.haha..sambil selam minum air.hehe..macam semalam..roomate aku tido,aku berjage.dapat tengok pelangi.



~$m0gE dl!mp@h! r@hm@t ALLAH $ent!@$@~

2 comments:

  1. apesal ko xkejot aku tgk pelangi same2? romantik sket. haaha

    ReplyDelete
  2. laa..ko tak pesan.macam mane nak kejut.hurmmm...

    takpe2,nanti tengok ngan si janggut eah.lagi sweeeeeeeet.muahahaha.

    ReplyDelete