Sunday, April 8, 2012

ehem..ehem..

assalamualaikum..

lame sangat tak update blog.asik update pacebook je.sian blog ambe..

tak kesah kalo takde orang bace.tapi ak suke nak menulis..ehehehe..

but for this moment..
kenapa masih die yang mengejar ak??
buakn ak dah cakap ke ak dah tak boleh terima die??
nak cakap camne ag erk??

malam semalam die anta mesej kat ak..

wan: husnul

ak:ye?nape?

wan:takde pape..

ak: ok.

wan:emm..husnul dah bertunang ke?

ak:insyaAllah hujung bulan ni.nape?

wan: husnul..

ak:ape?

wan:husnul..saya masih cintakan husnul dan tak pernah lupakan husnul..

ak:...

pepagi ak bangun dapat mesej ni

wan:saya malu dan kecewa dengan diri saya sendiri.saya tewas dengan perasaan saya.saya dah cuba untuk lupakan dan azam tak nak ganggu kebahgiaan husnul lagi,tapi tak dapat.saya tak dapat lupakan janji2 kita..

ade pembetulan disini.saya tak berjanji ape2 ngan awak.awak yang pandai2 wat janji dengan saya.awak yang tabur macam2 janji kat saya.

ak ke yang bersalah sampai die jadi macam tu??ak ke??mungkin ade jugak salah ak.sebab terima die dalam keadaan terpaksa dulu..

ya Allah..berikanlah ak kekuatan..

p/smaafla..selalu update blog ngan cite dak ni.tapi ak tak bole nak cite kat sape2.blog je la tempat ak luahkan perasaan..




~$m0gE dl!mp@h! r@hm@t ALLAH $ent!@$@~

No comments:

Post a Comment