Sunday, November 13, 2011

ding dong

ASAL!!!

ASAL!!!

ASAL!!!

ASAL!!!!

AKU RASE BENGANG GILE..JIWE AK SAKIT GILE..HATI AK HANCUR..BERAT GILE BEBANAN YANG AK TANGGUNG..

AKU RASE NAK NANGIS 24 JAM BIA HATI AK PUAS...TOLONGLA YA ALLAH...

BAGI AK PETUNJUK..

BAGI AK JALAN..

BAGI AK HIDAYAH..

BAGI AK KEKUATAN..

TAK TAU LA HATI AK SAKIT SANGAT..TAK BOLEH NAK DIPUJUK LANGSUNG..MUNGKIN TERLALU TERLUKA..TERLALU REMUK..TERLALU BANYAK MEMENDAM..TERLALU BANYAK TAK APE..TERLALU BANYAK BIA LA..



~$m0gE dl!mp@h! r@hm@t ALLAH $ent!@$@~

5 comments:

  1. sy asal kluang..awk asal mn??
    hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Allah s.w.t letak kan hambanye tepat pd mse dan tempat utk tarbiah hmbenye.. Sangkakn guruh spnjg hri upanye pelangi Allah kirimkn.. SubhanAllah dlm musibah pn msh ada Allah :)

    ReplyDelete
  3. Allah itu romantik.allah itu sangat memahami hati kita.. sebanyak mana ujian yang diberi..sebanyak itu jualah penyelesaian yang dihadirkan.bahkan disertakan dengan hikmah yang mendalam.. sabarlah wahai hati.. sesungguhnya hati kita milikNya..dia mahu teguhkan hati kita..kerna itu dia ketuk hati kita dengan ujian.. menagislah sepuasnya.. jika menangis itu kerana Allah..allah pandang kita..allah beli jiwa kita dengan ujian yang kita rasa sumpah berat x tertanggung..tapi jgan kita lupa..allah bayar dengan syurga yang didalamnya dipenuhi taman taman..haruman haruman yang indah..sungai sungai yang mengalir..baiknya Allah...kita cuma perlu sabar. bila allah beri kesedihan..bisikkan pada hati.. ya allah..semoga dengan kesabaran ini..kau ampunkan dosaku dan bukakan jalan syurga untukku.. sabar yea husnul hatimah binti sarti..

    mohd taufik.

    ReplyDelete
  4. eah..tertinggal kasih

    terima kasih..

    ReplyDelete