Saturday, August 14, 2010

adakah aku dah di pinang oleh seseorang?

haaa..korang mesti tertanye2 nape status fb ak kuar yang statement nih.jom ak cite sikit kat korang.watak2 dalam ni semuanye masih hidup dan doakan la mereka panjang umur.

citenye camni sebenarnye...


ibu tercintaku a.k.a mak ak,mendapat sebuah mimpi sebelum 3 hari puasa.mesti korang berdebar2kan mak ak mimpi pe.haha..ak suke korang berdebar2.

mak ak mimpi arwah parents mr. 'd' (bukan nama sebenar,nama sebenar terpaksa di rahsia untuk keselamatan negara.) datang meminang ak.da la mak ak pon xkenal dan xpenah jumpe pon arwah parents die. haa...gane tu orang da meninggal meminang ak?adakah ak di pinang untuk menyambut seruan Illahi dalam mase terdekat ni?atau di pinang untuk di jodohkan dengan anak die?

ak confuse.ak masih tertanye2 sampai sekarang.takut pon de jugak.

xpela..mungkin ade hikmah di sebalik mimpi ni.pape pon sebelum terlambat,ak mintak maaf la kepada kawan2 ak.kadang2 terlepas cakap.kerana mulut badan binasa.

ampun maaf di pinta.



layan jap lagu nih.hehe...


Dengan BismilLah
Segalanya telah bermula
Dari Adam Hawa
Ke pangkuan RasululLah
Muhammad tersanjung Rasul teragung

Dengan Syahadah
Yang terindah
Terlafaz sudah
Dari Maha Esa
Ke pangkuan RasululLah
Termaktub azali fana’ dan baqa’

Kan pasti ku tunaikan janji
Yang kini telah termateri pasti
Kan ku junjung demi kebesaran Mu ALLAH
Kan ku sembah sujud dan pasrah

Dengan Kalimah
KitabulLah dan juga sunnah
Rasul memimpin papah
Agar sejahtera Ummah
Segala janji-janji-Nya
Pasti dan nyata


p/s----> ni lagu satu kalimah(hijjaz)
layan~~~




~$m0gE dl!mp@h! r@hm@t ALLAH $ent!@$@~

9 comments:

  1. ooh mcm tu..
    bnyk plak org bermimpi hee, ada yg pelik ada pulak misteri..

    apa2pun, insyaAllah mimpi yg baik itu drpd Allah, hmn tapi cukuplah dikongsi pd mereka2 yg dipercayai, ada hadis menerangkan semua ni.

    hmn so bile nak bernikah ni? hehe

    ReplyDelete
  2. kejp2, ada org bg penerangan pasal ni.

    sama ada dijemput ilahi? ataupun dipinang org ke?

    itu ke yg menjd kerunsingan ni? emak ko rasa mimpi tu menyenangkan atau tak?

    ReplyDelete
  3. bagi menjawab soklan untuk comment 1st ko :
    haha..kene cari calon dulu.tggu calon balik malaysia la.opsss!angan1 saja.kadng kite brkongsi untk mndptkn pndangn,bkn brtujuan laen.n hanya luahan rase smata.

    bagi menjawab soklan untuk komen 2nd ko:
    mak ak pon rse cam xsedap hati.tp mak ak ckp xpela,baek ke buruk ke kne trime jgk.sbb smue tu da di tetapkan n trtulis kt luh mahfuz.waAllahualam bissawab.

    ReplyDelete
  4. ooh bagus la klu mcm tu hehe

    ReplyDelete
  5. terjawab ke soklan ko lala~~?

    ReplyDelete